Pagina's

donderdag 5 februari 2015

kadotasje van Dutch Doobadoo

Ik vind ze zo leuk, die mallen van Dutch Doobadoo !

Een winterversie en een voor een geboorte. Je kunt er alle kanten mee op en ze zijn gemakkelijk te maken.

Als basis heb ik het tasje van Dutch Doobadoo gebruikt, de geboorte in Kraft en de winter in het grijs cardstock. Het hartje dat uit het tasje komt heb ik voorzichtig uitgeknipt zodat ik het nog kon gebruiken.

Wat babystansjes erop en chocoladehartjes erin.

Voor de winterversie heb ik nog de Dutch Doobadoo mal gebruikt van de sneeuwman en dan alleen de binnenkantjes, ik heb geen gebruik gemaakt van de dubbele sneeuwman.
De stempel is van Noor! Design, samen met de banner mal en die heb ik gestempeld met Versamark en daarop embossingpoeder gebruikt. Wel even verhitten met een heattool anders veeg je het er zo weer af.

Dit is het weer voor deze maand, bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Caroline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)